برطرف چالش های آب و فاضلاب به یاری طرح های شرکت های دانش بنیان

به گزارش فیس راز، مدیر پژوهش شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با بیان اینکه چالش های حوزه آب به یاری مراکز علمی و دانشگاهی و شرکت های دانش بنیان مرتفع می گردد، گفت: در راستای برطرف مسائل و چالش های شرکت آب و فاضلاب با دانشگاه های مختلف استان از جمله دانشگاه تبریز، دانشگاه آزاد و شهید مدنی تفاهم نامه امضا و در راستای این تفاهم نامه ها، قراردادهای خوبی منعقد نموده ایم.

برطرف چالش های آب و فاضلاب به یاری طرح های شرکت های دانش بنیان

اکبر بابایی در حاشیه نمایشگاه رینوتکس 2023، در گفت وگو با شنبه مگ با بیان اینکه شرکت آب و فضلاب آذربایجان شرقی طی چند سال گذشته به طور مداوم در نمایشگاه حضورپررنگ داشته است، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب استان با هدف افزایش ارتباط خود با مراکز دانشگاهی و علمی و شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه حضور دارد.

وی بیان نمود: تمرکز ویژه ای برای همکاری با شرکت های دانش بنیان داریم چرا که شرکت های دانش بنیان در راستای برطرف چالش ها از لحاظ زمانی و هزینه ها اثر بخش هستند.

وی فرآیند حذف آرسنیک را از جمله پروژه های شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با یکی از شرکت های دانش بنیان مطرح نمود و گفت: بعلاوه با یکی دیگر از شرکت دانش بنیان نیز پروژه حذف بو از ایستگاه های پمپاژ فاضلاب را انجام داده ایم.

مدیر پژوهش شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری رینوتکس 2030، گفت: فضای نمایشگاه، فضایی بی واسطه برای مشتری و عرضه کننده محصول فراهم می نماید، شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی مشتری محصولات شرکت های دانش بنیان حاضر در نمایشگاه رینوتکس 2023 است.

وی با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان، عرضه کننده محصولات خوبی برای برطرف چالش های شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در نمایشگاه هستند، گفت: در فضای نمایشگاه می توانیم با شرکت های دانش بنیان بدون واسطه در ارتباط باشیم چرا که بروکراسی اداری در این نمایشگاه حذف می گردد.

وی تاکید نمود: متاسفانه در بروکراسی اداری بیشتر موضوعات مطرح شده از سوی شرکت های دانش بنیان از بین می رود ولی در نمایشگاه فضای خوبی برای ارائه محصولات شرکت های دانش بنیان فراهم می گردد.

بابایی با اشاره به حمایت شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی از شرکت های دانش بنیان در قالب های مختلف، گفت: در تمامی قرادادها جهت برطرف چالش های شرکت آب و فاضلاب استان، همیشه طرح های شرکت های دانش بنیان را جزو اولویت های خود قرار می دهیم، بعلاوه پرداخت هزینه های پروژه و نمایشگاهی شرکت های دانش بنیان را برعهده می گیریم.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 16 آذر 1402 بروزرسانی: 16 آذر 1402 گردآورنده: faceraz.ir شناسه مطلب: 2398

به "برطرف چالش های آب و فاضلاب به یاری طرح های شرکت های دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف چالش های آب و فاضلاب به یاری طرح های شرکت های دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید